Too much


För mycket utav något är aldrig bra och speciellt inte när det är stress, känner hur deadlines närmar sig både på jobbfronten och skolan. Måste, måste, måste vara klart, finns ingen prioritering längre för allting ska bli klart så fort som möjligt.

Fått ännu en till vagel i ögat, trodde det va ögoninflamation eller något först men en vagel är tillräckligt jobbig. Förutom det verkar min mage reagera på stress då jag igårkväll fick sån hemsk kramp att jag vek mig dubbelt och började gråta för jag hade så ont, ärligt.. jag kan inte komma ihåg senast jag grät pga smärta men detta va inte kul.

Bestämde mig idag för att till och med 20maj så ska jag enbart arbeta med skolgrejer hemma och så får jag se till att göra jobbgrejer på arbetstid för det ska räcka med tiden på jobbet för dom uppgifterna jag får där. Annars är det inte långt kvar tills jag går in i en vägg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: