More then usual

Igår var det ingen slapp dag eller, stressad som ett djur skyndade jag mig till Lilla för att jobba 17:00 - 21:00 igår. Jag kom hem 22:30 och var den som fick gå först från jobbet.. Det var sommarkväll och dessutom den sista sommarkvällen för i år.

När vi började var vi 3pers som jobbade, gick ganska bra förutom att ingen hann ta disken och våra tallrikar började ta slut. Vid 19:00 kom backup men tallrikarna va slut och vi fick börja servera mat på lunchtallrikarna istället, stressad som fan sprang jag från bord till bord och tog beställningar.

Efter ett tag började det bli roligt faktiskt, man kom in i tempot och fick kontroll på läget. Vid slutet av kvällen var vi 7pers som hjälptes åt för att bli klar så fort som möjligt, alla ville hem men det kom fortfarande kunder in genom dörren.

Kort och gott så är jag helt slut idag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: