The first week.

Trött, för trött. Har inte haft en ledig stund sen jag kom till Kna och det har varit så sjukt roligt men jag ligger efter i mitt drama tittande så det är väl bevis nog på att jag har varit väldigt upptagen.
Söndagar har blivit "tvätta kläder & storhandla" dagen, måste köpa grejer till min nya lgh som jag får på tisdag. Frågan är ju vad man ska prioritera och vad man bör tänka på att köpa till sin första lgh? Kan man strunta i att köpa en damsugare? Hur nödvändigt är det med gardiner? Behöver man en TV?

Man skulle ju kunna planera sina inköp och göra en budget, men hur kul är det egentligen?
Postat av: Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser

Mikro är viktigare än tv! ^^

2011-08-18 | 03:50:03
URL: http://nattajones.blogg.se/
Postat av: EMILIA

vemfan behöver dammsugare när man kan anlita en städerska?! ;)

2011-08-19 | 01:22:46
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: