Jobba inte ihjäl dig!

Jag är helt ur fokus idag, morgonen började otroligt dåligt. Ut genom dörren och började färden mot kontoret, kommer på efter en bit att jag glömt ombyte för jag ska jobba på Lilla efter PAM. Åker hem igen för att hämta och sedan åker jag mot jobbet, ser att bensinmätaren är längst ner så åker och tankar.
När jag väl kommer till jobbet och har startat datorn inser jag att jag har glömt strömsladden hemma, sätter mig i bilen och åker hem igen. Utanför dörren hemma letar jag i fickorna efter hemmanyckel som jag hade glömt kvar på kontoret.. Allt inom loppet av 30min.
Förföljd av otur ska jag strax packa ihop och ta bilen till Lilla, inser nu att alla vägar är avspärrade pga sommarkväll så måste komma på vart närmaste gratis parkeringen finns..
Postat av: Nat

Snålkines, gratisparkering :P

2011-07-28 | 02:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: