Preparing

Kom nyss hem från jobbet, hunnit duscha och bänkat mig framför datorn. Idag var det dött på jobbet, det finns en grej som är värre än att ha det fullt upp på jobbet. Det är att inte ha något alls att göra, man får leta efter vettiga saker att göra så man inte sitter timme efter timme och rullar tummarna.

Så nu på måndag gäller det, eller rättare sagt på tisdag men på måndag bär det av till Karlskrona. Jag ska sitta på tåget i 22h sammanlagt! Det är galet att jag inte tänkte på möjligheten med flyg innan jag bokade biljetterna, har iaf bunkrat upp mig med: Datorn, psp, drama, japanskaböckerna och musik. Får ju inte glömma att jag behöver sova också så jag tror att jag kommer överleva.

Min backup plan är att ringa och telefon trakassera alla på min kontaktlista om jag får det tråkigt, förutom det har jag funderingar kring maten. Jag kommer att färdas mellan 21 - 07, finns ju ingen chans att jag kommer vara hungrig på tåget men när jag kliver av då? Får typ leta upp närmaste mc donalds och lika så på vägen hem, jag åker 20.30 från karlskrona. Ska man chansa på att det finns mat där eller ska jag ta med mig en skabbig macka?

ouff, det va dagens i-landsproblem!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: