Not dead yet.

Vill bara att världen ska veta att jag fyller år imorgon och det ska tydligen vara jordens undergång imorgon också? Jag ska iaf till travet i Gävle för att jobba när kronprinsessan och Daniel kommer, för om jag inte tillbringar min sista dag med kungligheter så tillbringar jag iaf min födelsedag med dom.

Annars så är det 20maj idag och jag tror att jag bara har en skoluppgift kvar, den ska lämnas in 25 och sedan är det tack och bock för mig. Då är det äntligen studenten som är kvar och sedan kommer verkligheten, jag har bestämt mig för att bara jobba på två ställen i sommar för att inte köra slut på mig själv.

Den 31maj få jag reda på om jag är intagen till Hyperisland eller inte så viktiga datum är 21maj, 31maj och 10juni!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: