Honestly!

Jag är så sämst! Det är inte ofta jag säger det men när min självdisciplin är borta flera dagar i sträck så skäms jag över hur otroligt lat jag är. Har ju sista grejen i alla kurser jag läser och jag tänkte göra klart det nu i helgen.

Mediekommunikation B - ??
Reiligon - uppsats kristendom&buddhism (helgen)
Mediaproduktion B - slutrapport/Analys (helgen)
Samhällskunskap A - uppsats jämställdhet (helgen)
Multimedia B - slutprojekt
Projekt arbete - slutrapport (25 maj)
Japanska - prov 19/5 100s
Mediekommunikation B - ??
Religion - Uppsats (Hälften kvar)
Mediaproduktion B - Slutrapport & Analys (Hälften kvar)
Samhällskunskap A - Uppsats  (Hälften kvar)
Multimedia B - Slutprojekt (Nästan klar)
Projekt arbete - Slutrapport (Icke påbörjad)
Japanska - Prov 19/5 100s (Döende..)

Jag klarar inte ens av att göra klart en enda uppgift utan sitter och byter mellan olika hela tiden vilket är fullkomligt onödigt eftersom allting måste göras. Som om att jag tröttnar på den ena och byter till den andra..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: