Grattis i förskott

Har en sån söt lillebror som lämnade en tidig födelsedags present på min säng igår, väntade gulligt på min säng med en handduk över sig och så hade han skrivit en dikt till:

"Grattis på födelsedagen, jag hoppas detta förbli turdagen. Trots alla mobiler som förstörts så har datorn ännu inte marken rört. Denna present skall hjälpa dej utan att säga nej. Kom ihåg att presenten är från brosan och inte morsan. Vänta ej nå mer använd den så datorn förblir hel"

Fick ett laptop fodral sådär lagomt efter att man gått 3år på JB haha, nejdå. Ska använda den för min framtida laptop som jag planerar på att köpa, fick även en flaska Hello Kitty-såpbubblor som jag är totalkär i. Såpbubblor är en av livets små grejer som man kan bli så lycklig av.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: