Go fucking go!

Shit, raceer schema nu innan studenten. Idag är målet: Religion, Multimedia och Projektarbete. Ska göra det sista som krävs i dom kurserna och sedan är dom avklarade, det kommer bli så tokigt nice om jag blev klar idag för som det ser ut i mitt schema nu är jag glad om jag en snittar 5h sömn varje kväll.

Kom hem från Karlskrona imorse kl 8:00(ska berätta mer om det senare), började skolan kl 9:00 var ju bara att dra till skolan och njuta av dagens "mini-mässa". Min och Nattas monter vi förberedde så omsorgsfullt, valde ut en fin plats och allt.


Lär ju säga att jag gillar blänket i glasögonen, slipper man se att jag har mörka ringar under ögonen efter 3 dygn med nästan ingen sömn alls...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: