Vart tog orken vägen?



Vart jag än letar så hittar jag inte orken, trött som få och svårt att koncentrera mig är bara förnamnet. Det är på tok för mycket på gång och jag har aldrig längtat så förfärligt mycket efter att få sommar, nu gäller det att hålla ut sista biten bara. Bita ihop - fixa högskoleansökan, fixa alla slutprojekt i kurserna, göra bra ifrån mig på PAM och bara hålla ut.

Men det är betydligt lättare sagt än gjort, vem fastnar inte på FB fem minuter efter man bestämt sig för att vara seriös? Borde stänga av internet helt och försöka jobba utan det så inget distraherar mig, nackdelen är väl att jag klickar upp tetris på datorn.

Nää, nu ska jag försöka fixa klart något iaf.. Blir stressad av att tiden bara går för varje dag och jag närmar mig deadline mer och mer..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: