On Onsdag!

Trött och seg as ever, börjar tycka om onsdagar snart eller inte.. Den enda dagen då jag lider för jag är i skolan heeela dagen, fick tom smärtor i ryggen för jag har suttit still hela dagen och är inte alls van vid det.

Idag är även mammas födelsedag så "Grattis mamma!" det enda jag fick höra var att jag borde gå ner i vikt och så gav hon mig den största tårtbiten.. Det började bra märker jag, nej men nu har jag och Natta blivit lite mer seriösa. Vi ska rapportera till varandra varje dag vad vi har ätit så vi får lite mer skuldkänslor och inte vågar äta lika mycket. Problemet är ju att vi inte skäms för varandra utan kan säga med lättja " Jag har klämt i mig 3 chipspåsar idag och ville ha mer efter det "

Vi får se vad detta leder, ska börja med att ersätta all vätske intag till vatten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: