Geografi? Vad är det?


Så idag på PAM konstaterade vi ganska tydligt att jag har ett world-class-worse georgrafi/lokal sinne, det var ju inget nytt för mig eftersom jag vet att jag verkligen har ett dåligt minne och glömmer saker titt som tätt. Dock så hade dom andra väldigt roligt åt mig för jag placerade kontinenter lite där jag vill och byte plats på diverse saker.

Värst av allt var att jag hela dagen trott att det varit tisdag och varit jättepepp på att träna judo, packade ihop sakerna lite tidigare för att hinna. När jag väl kommer hem och är på väg ut så säger jag:
- Jag drar till judon nu!
- Varför då? Det är ju måndag idag får jag till svar
poletten ramlade er och helt plötsligt hade jag en extra dag på denna vecka.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: