En vanlig torsdag, eller inte.

Min torsdagar är inte längre vad dom än gång ha varit. Förr gick jag 3h i skolan och sedan kunde jag sitta och kolla drama resten utav dagen, nu för tiden.. Nu vaknar jag 07:00 för att åka till PAM, 13:00 ska jag vara i skolan på samhällskunskap och sedan efter skolan är det bara att ta bilden till Läkerol Arena där jag ska vara 16:30.

Idag hade vi extra otur eftersom det stod 2-2 Brynäs - Färjestad och det blev en förlängning, tror jag aldrig har hatat hockey så mycket i hela mitt liv som då. Slutade upp med att vi fick jobba längre än tänkt och jag checkade inte ut förräns vid 23:00.

Nu är det hög tid för att knäppa på lite drama och somna in.



Skulle ge guld för att få sova i en sån!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: