Medan dom andra går till arbetsförmedlingen..

.
.
Så börjar jag på PAM på riktigt imorgon! Känns überbra att inte behöva gå till arbetsförmedlingen och trängas på måndag men frågan är, vad är viktiga saker att tänka på när man blir anställd då? Det enda man får höra dom sista veckorna i skolan är att man ska direkt till arbetsförmedlingen men dom som redan har jobb då, vad ska dom göra?

Tydligen hade skolans SYV noll koll så jag vände mig till diverse människor som redan jobbar och mina kära trogna vän Mr.Google! Där mina vänner hittar ni svaren på alla era frågor och om ni inte hittar dom så är det för att ni letar fel, allt finns på google och finns det inte på google så finns det inte alls.


Tack till alla mina kollegor, ni är guld <3
Postat av: Olivia

Du förtjänar en plats på PAM så jävla hårt! Så glad för din skull<3

2011-06-13 | 08:41:13
URL: http://yolivia.blogg.se/
Postat av: Andreas

Vi är glada att få ha dig Ida! :D

2011-06-16 | 23:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: