Långledigt

Hur firar Ida sin första lediga dag på årets längsta ledighet? Jo jag tog en lunch (kl14:30) med Malin nere på stan, kikade på lite kläder och annat intressant som jag ska lägga på önskelistan. Huvudmålet var brännbolls outfit inför tuneringen på måndag, ironiskt nog ska vi vara utklädda till TMNT i skolan och på jobbets brännbolls tunering ska vi ha gröna kläder.

Köpte ett par shorts som jag ska använda på tuneringen och ha nytta i framtiden utav också, kändes meningslöst att köpa ett par shorts som jag bara ska använda en gång. Hur som helst däckade jag i soffan mellan 17 - 22 vilket var vääääldigt dumt, nu ska jag försöka bli trött och vända rätt på dygnet då vi åker till K-holm imorgon när vi vaknat.
VILA 299:-
Kändes som om att årets nya färg är grön!
Postat av: J

Gud va härligt att färgen grön äntligen har kommit...! ;)

2011-06-03 | 09:15:40
Postat av: Bella

GUD vad jag är trög. vadå ska vi vara utklädda till TMNT? Och vad står den förkortningen för? x)

2011-06-03 | 22:06:01
URL: http://isabellapettersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: