God morgon!

Eller åminstone morgon fram tills jag fått i mig några fler koppar kaffe. Igår slutade arbetspasset vid 23:45 istället för 00:00 vilket var väldiiiigt skönt! Jag blev ombedd att köra en av bilarna och slapp åka buss hela vägen hem från Forsmark. Slutade upp med att jag kom hem 00:30 och enligt schema var det ungefär då bussen skulle åka ifrån Forsmark. Skönt att ha körkort kan jag ju definitivt erkänna nu!

Idag ska jag vidare till pappa(Västerås) efter jobbet. Har några minuter att packa och sedan kila ner till tågstationen, åker till farmor(E-tuna) och firar midsommar i år vilket känns jättemysigt.

Lite bilder från förra året när jag va i E-tuna:

Ah Vo sitter oskyldigt och leker tills jag kommer
Melissa som försöker övertyga att hon inte är full..
Lilla Amy och Jag
Rickie och Farmor
Postat av: Andreas

Men om du åkte från jobbet i onsdags, hade du tagit ledigt officiellt på torsdagen?

2011-06-24 | 22:18:45
URL: http://www.stormhierta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: