Wish-list

Yeah, jag vet inte till vilket tillfälle men jag tycker att det alltid är bra att ha en önske-lista året runt. Större chans att få presenter oftare kanske? Eller att jag själv kommer ihåg vad det är för något jag behöver så jag spenderar pengarna på det vid nästa lön och inte lägger ut alla pengar på godis.



*Ritbräda - min gamla är dödad med aceton och fungerar inte så bra längre.
*Helkropsspegel - Ja vi ska ju flytta snart och jag har ingen spegel på mitt nya rum.
*Högtalare - Datahögtalarna räcker inte till i alla lägen.
*Kläder från YesStyle - Som om att en kvinna kan få för mycket kläder? Aldrig.
*En utlandsresa!

Det sistnämnda kommer nog ta längst tid innan jag får men om man nu skulle lyckas bocka av hela min lista skulle jag nästan känna mig som en fulländad människa eller åtminstone jävligt nöjd. Så även om det suger att all min fritid går åt att jobba och jag klagar som fan hela dagarna så får jag ut något av det till slut.
Postat av: Okänd?

Helkroppsspegel? Då räcker det väl med en liten "sminkspegel"? ;)

2011-01-18 | 15:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: