Tidig helg!

Yeah, gotta love this! Är ledig ifrån skolan imorgon så passa på att ta en långhelg i huvudstaden tillsamma med nära och kära, aka. Miki och Karin.

Nu ska jag duscha och tvätta bort all målarfärg, är inte lätt att måla utan att få färg på sig och ännu avårare är det när mamma jagar en med penseln. Hur som helst borde det gå bort annars får jag skölja kroppen med aceton eller något annat drastiskt.

Frågan är: vad ska jag packa med mig till Stockholm? Kan ju ljuga och säga att "efter att jag har rensat min garderob så tänkte jag inte köpa så mkt" men jag vet ju innerst inne att jag inte kommer kunna lägga band på mig själv. Så ska jag bara strunta i att packa så mycket så kan jag köpa mera grejer där?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: