Party n party n party!


Lovade mig själv att ta det lite lugnare med alkoholen nu när jag kommit hem ifrån Hong Kong, det gick ju bra med det löftet. Var redan ut andra dagen efter att jag kom hem och ska ut idag igen, fast dricker inte alls mycket. Vill inte vara 25 och ha en sönder-supad lever.

Imorgon är jag ledig ifrån skolan och det känns awesome att resten av denna termin är jag ledig på fredagar! Jag har liksom en extra dag i min helg, blir nog ändring på det snart ändå.

Kanske dags att kliva upp ur sängen nu och göra sig i ordning? Städa lite på rummet skulle behövas men kan ju inte påstå att jag direkt vill kliva upp ur min säng, det jobbigaste på morgonen är väl att kliva upp ur sängen?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: