Längsta dagen i mitt liv..

Och än är den inte slut. Sitter och väntar på att japanskan ska börja och sedan måste jag hem och ta itu med min klädgarderob. OMG vad jag inte ser fram emot det, har så mycket kläder att jag snart inte kan stänga dörrarna och hälften ligger redan i soffan. Måste verkligen sortera ut det jag inte använder..



Update: Yeah.. Nu har jag sorterat mina kläder och jag kan ju säga att resultatet får mig att tappa hakan:

En låda på 30kg fylld med enbart hoods,
Ett bagage på 20kg fylld med kläder,
En tremans soffa fylld med kläder och
En garderob fylld med hängande kläder.

Tur att jag får två garderober där borta säger jag bara, detta är helt hopplöst. Det enda jag har lyckas slänga är ett par för korta jeans och två par trasiga tights, resten är sådant som jag använder eller "planerar" på att använda.

Det otroliga jobbiga med detta är att jag fortfarande vaknar vissa morgonar och känner att jag inte har nå kläder att använda, dvs att jag tycker jag har för lite kläder. Mamma påstår att jag har beslut ångest för jag har för mycket kläder (Pfft! Som om det skulle vara orsaken).

Postat av: Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

Haha jag har lite svårt att snappa upp såna där saker (A)



Tradera.se säger jag bara! Sälj kläderna eller skänk dom till behövande :)

2011-01-27 | 00:46:46
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: