Trainee at PAM - Day 15

Whoop whoop, ännu en till APU period över på PAM. Fast träffar alla nästnästa vecka så det känns fortfarande safe. Idag gjorde jag "klart" min testhemsida men eftersom vi skulle ha lite "genomgång" och lära mig lite så typ förstörde vi temat och jag hade ingen nyligen-gjord-backup.


Ni får nöja er med min mock-up istället och JA, jag vet att jag särskriver och stavar fel..

Annars så har även denna period varit fantastiskt lärorik, det är sån skillnad på att gå i skolan och vara ute på APU. Inte nu för att det är fel på att gå i skolan men för att fortsätta steget vidare så är APU en sjuk bra grej. Har lärt mig riktigt mycket om WP kan jag ju lova iaf, citerar mina handledares fins ord "Jag kastade dig ut på djupt vatten och du simmade, du kanske inte simmade bra eller ens i närheten men du lever fortfarande och nu kan du simma bättre än innan"

Hemsidan kanske inte va det mest avancerade jag kunde ha gjort men det var som sagt 2 dagar jag hade på mig och inför nästa simtur så har jag lärt mig en hel del knep.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: