Trainee at PAM - Day 08

Idag var jag ut på äventyr idag med Mattias, vi tog Smurfen(skåpbilen) ner på stan och fotade lite. Inne i gallerian på dom nya skärmarna om folk har börjat lägga märket till dom? Två vid varje ingång, två på vardera sida om rulltrappan på övervåningen, två vid restaurangerna och en på nederplan vid rulltrappan också. 46tums skärmar med en stressande klocka och en väderprognos på vårat förjävliga väder.
Kan ju säga att detta var första gången jag kört skåpbil och det var inte lätt, måste sett bra dumt ut.. Drog stolen så nära ratten som det gick och det var fortfarande inte tillräckligt, har för korta ben tydligen.
På eftermiddagen gjorde jag ett nyhetsbrev till JOBmeal, tyvärr så är allting sparat på ett annat ställe än på denna burk så kan inte ladda upp några bilder. Sitter och väntar på att min data ska dö vilken sekund som helst, den fungerar verkligen inte bra nu..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: