Helg + sportlov = ledighet!!

Detta är nog det sista lovet jag kommer ha under min skolgång, ska såklart ta tillfället i akt och åka ner till far min. Under påsklovet ska jag jobba, sommarlovet ska jag jobba. Vad ska jag jobba med? Jo jag ska vara på PAM varenda lediga timme, minus, sekund jag inte är i skolan! Detta kommer bli mycket bilåkande under vardagarna men det är definitivt värt det.

Så denna vecka ska jag hinna träffa Lisa, åka till pappa i Västerås, hälsa på släkt i Eskilstuna och om, OM jag hinner så ska jag försöka träffa Miki as well. Någonstans i denna röra ska jag såklart sätta mig med datorn i knät och leka lite med WP, väldigt lite.


Saknar min plutt-lillebror, bilden är tagen i sommras och då var han bara 3 månader.
Postat av: Andreas

Det var ju en ONÖDIGT söt lillebror du hade!

2011-02-28 | 12:28:17
URL: http://www.precisallt.se
Postat av: EMILIA

asså vilken underbar liten ögonsten!! <3

2011-03-07 | 00:07:06
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: