Woah Woah Woah!


Gammal bild med min wacom bamboo, en Intuos 4 är på ingång

Visste att denna vecka skulle vara snuskigt mycket med grejer att göra men nu är det snart midnatt och jag siktar på att få i mig middag innan midnatt, ser ut som om att jag har oddsen på min sida.

Annonsen som ska sändas på annonsskärmen är klar och ska bara godkännas av kunden, mitt arbetsprov och personliga presentation är inlämnade. Imorgon är det japanska efter jobbet och på torsdag ska jag börja med en hemsida till glasakuten, jag har absolut inte mycket att göra och mamma envisar med att jag ska städa rummet, tvätta kläder och sådant trivialt.

Kan inte säga annat än att jag längtar till helgen och ser fram emot helgen efter det då det är ett litet halvplanerat släkt-träff i huvudstaden.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: