Busy weekend

Har precis bockat av hela min "to do list" det enda jag har kvar är min högskole ansökan och det börjar bli brådis. Ska göra en del nu i helgen och sen satsar jag på att bli klar innan nästa helg, hur som haver så är det APU igen från och med nästa vecka och vart ska jag vara om inte på PAM.

Just nu håller jag på med en hemsida som sjösattes idag "www.screensolutions.se" som är PAMs dotterbolag och har även ett kontor i Stockholm som jag ska till på tisdag. Annars så ska jag göra en annons som ska sändas på våran skärm nere på stan och den beräknas börja sända 15 april så håll utkik.

Ska påbörja screenssolutions nyhetsbrev design senare nästa vecka också, förutom det så blev jag klar med "Materialspecifikations broschyren" idag och efter mycket krig så är den äntligen klar.

"Preview"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: