Sushi buffé på Kao!



Var på sushi buffé på Kao med Natta under lunchrasten igår. Trök, alltså seriöst trök i mig 20 bitar och var grymt nöjd efter det. Ska testa att inte dricka kolsyrat utan bara vatten och se om jag kan trycka i mig ännu mera nästa gång! Supergott då jag har haft en långvarig abstinens på sushi men tror det tar ett tag innan jag blir sugen nu iaf.

Sitter i skolan och har "medieproduktion B" dvs att hitta på någon idé 100% valfritt och sen utför den.. sämsta kursen i mitt liv.. känns meningslöst och tråkigt. Eller inte tråkigt men jag kan liksom sitta och rita i ett helt år elr vad? Vi är några som kanske ska göra en musikvideo men med skolans kassa filmkameror är man bara taggad på att göra något riktigt oseriöst.. tbc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: