Spara pengar!

Yessss. Är det något jag måste göra just nu så är det att spara pengar om jag ska kunna göra allt jag vill efter gymnasiet! Har planerat så ypperligt fint men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog ändra mig några 100ggr till. Först nu till julen vill jag åka till HK, hoppas någon släkting ska åka så man kan haka på och leva + äta gratis. Ska utnyttja mina släktingar till max har jag bestämt mig för, det är också den mest ekonomiska lösningen.

Resa nr2 vill jag åka till någon varm semester ort med vänner efter studenten, mycket möjligt att man kanske åker till Thailand eller Kina men det skulle inte vara helt fel på typ Grekland osv. Är iofs bjuden på bröllop i Kina så om min HK-resa failar under julen så kan jag passa på att dra till HK efter att jag har varit på bröllop i Kina, det märker vi.

Till sist så har jag "planerat" på att åka till Japan efter sommaren 2011, jag vill dit och plugga. Det kommer kosta apmycket och vara svindyrt men man lever bara en gång och jag har inte läst japanska i 3år för att inte lära mig använda det ordentligt. Jag kommer behöva jobba en massa mera känns det som..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: