She will be loved

Trött? Nej vad är det? Inte alls så att jag egentligen har en massa att göra som jag bara skjuter åt sidan, tycker om att vara ansvarslös och slarvig. Måste seriöst skärpa mig snart, klädhögarna på golvet bara växer för tydligen hoppar kläderna ur garderoben hela tiden och lägger sig i högar. Handukar och dylik som hänger överallt, vet inte vem det var som tyckte att man borde ställa in 3 stolar i mitt rum för jag använder dom knappats till att sitta på. Dom har blivit mina nya klädhängare och fungerar otroligt bra tills klädhögen är högre än stolsryggen för då tippar det, därav klädhög.

Nu tror jag att det vore ett vist beslut att stänga av datorn och sova, imorgon är det lång dag i skolan och det vore ju en fördel om jag bryter mönstret och vaknar upp utvilad för omväxlingsskull. John blund lovade mig ett par extra söta drömmar och kunde inte tacka nej.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: