She said I love you baby oh oh oh

Tja läget? Har haft den slappaste dagen i historian, eller vänta. Varje onsdag är en seg lång utdragen dag som aldrig tar slut för i helvete. Varje ny vecka så slår det nytt rekord i hur hemsk lång en onsdag kan vara, jag upplever att resten av veckan är snabbare än onsdagarna.

Det enda puttenuttiga positiva i denna dag är att jag fick en gratis biobiljett imorse, var med på någon tävling som handlade om "vad är din grej" jag laddade upp bilder på kakor och mat så fick jag en biobiljett för jag var bland dom 100 första. lättförtjänt må jag ju säga.

Nu ska jag ligga o rulla runt i sängen i några timmar för jag lär ju inte somna ändå för det är fucking ONSDAG!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: