sena kvällar

Underbart att jag har sovmorgon både idag och imorgon fram till kl13.00. Det är helt okej att gå 3:e året på JB kan jag ju tala om. Bara att onsdagar är otroligt sega men det får jag skylla på mig själv. Hade otroligt tråkigt idag så Martinelle kom över och kollade "Blood diamond" med mig, Leonardo är fortfarande lite smygsnygg faktiskt mer utav ett babyface än snygg kanske.

Tagga på att veckan går snabbt nu och med lite tur kanske det blir Sthlm på söndag istället för att jobba 10h, vi får se hur det blir med den saken. Har för övrigt ingen träningsverk alls, är grymt stolt över mig själv men vad hade man förväntat. Det var ju trots allt vältränade Ida vi pratade om! Nu är det dags att sova, även en dag imorgon.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: