Måndag 13 september 2010

Yessss! Min dator är i liv igen! Efter att ha låtit min klåfingrade bror suttit vid datorn under helgen har den typ gett upp hoppet om att leva. Men nu så fungerar den finfint, elr så fint som en JB data kan fungera in på det tredje året.

I fredags blev det "the expendables" med Martinelle och så hann vi med en fika på lördagen med. Söndagen är ju ganska given, jag jobbade hela dagen så det finns inte mycket att skryta om där.

Idag börjar jag 13.00 men eftersom jag är sån otrolig skolälskande elev så vaknade jag 9.00 och gjorde mig i ordning för att dra till skolan för att plugga lite på egen hand. Hittils har jag hunnit med japanskan och.. kollat vad mer det är jag måste göra. Men nu tycker magen att det är dags för sodexholunch: potatisbullar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: