Hösten är här wihooo!

Seriöst, nu är det riktig höst på ingång. Kallt om kvällarna, löven ändrar färg och man blir helt seg för allt blir mörkare.. Men lika glad för de e jag! Det betyder att alla snygga höstkläder ska behövas köpas in förstås, en snygg höstjacka. Varma tjocktröjor och ett par riktigt smexiga skor sen så bara slog verkligheten till mig och jag insåg att "btw, jag är fattig"

Tror inte att det är meningen att studenter ska köpa en massa kläder och leva bra, vi ska tränas igenom det hårda samhället. Vänja oss vid att vara fattig så att vi någon dag i framtiden blir snuskigt rika och fortfarande sparar på varenda öre vi har.

Nog om detta, nu ska jag till skolan på en trevlig sodexolunch!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: