Hejhejhejhej, Hej!

En mycket trött kines (aa, vi kallar mig så idag) med lite för mycket socker i kroppen är inte bra. Mina ögon går knappt att öppna, kan bero på 20kg lök jag hackade innan idag men även att jag vaknade 8.30 när jag börjar skolan kl 13.00.
Vaknade tidigt för att plugga, det är sånt man måste göra när man inte spenderar helgerna hemma. Orättvist egentligen, antingen måste man offra sina helger eller så måste man offra sina sovmorgonar för att göra klart skolarbete.

Jag menar i vilken värld går man hem och gör skolarbete när lärarna släpper iväg en tidigt. Nej det händer inte, man går antingen ner på stan eller så lägger man sig i sängen och "vilar" sen inser man att man måste offra några sovtimmar till att göra klart dessa grejer. Dock är jag en ordentlig elev, så imorse vaknade jag för att plugga teori till körkortet. Slutade upp med att jag "vilade" i sängen sen och råkade kolla drama, tiden gick tokigt mycket fortare då.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: