Härlig helg


Tjejkväll i fredags, vi var 12 tjejer som drog vidare till slick och vi drog inte därifrån tsm

I fredags strax vid 20 insåg jag att varenda kotte skulle tydligen ut så jag bestämde mig för att följa med, hade 30min att göra mig i ordning och klar innan förfesten. Kan ju säga att jag var långt ifrån klar, halvt påklädd och osminkad begav jag mig ut på äventyr.

Lördagen fick jag lite skuldkänslor för jag inte kom hem förrens vid lunch så jag lagade mat till familjen och däckade prydligt i sängen. Tills mamma kommer och väcker mig och frågar: skulle inte du ut? Hon tyckte synd om mig som egentligen inte hade planer på fredagen och skulle tvätta kläder på lördagen så hon erbjöd sig att tvätta kläderna så jag kunde dra ut på lördagen. Hehe, klart jag utnyttjade chansen att slippa tvätta 2 veckors gammal tvätt och sprang ut snabbare än snabbast, drog över till martinelle och däckade i hans soffa istället.

Nu har jag nyligen kommit hem från en icke lugn dag på jobbet. Tror Lilla börjar bli mer och mer populärt nu faktiskt, hoppas dom anställer en till snart. Blir ju tokig på att springa omkring och tänk hur mycket längre jag måste springa med mina korta ben!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: