Fredagar på JB

Schysst, började ju som sagt 13 idag. Drog ner på stan med Martinelle och köpte en mobilladdare sen traskade vi hela vägen till Bauer för jag skulle på sodexho dejt med Natta. Hade en extremt djup lektion på mediekommunikation B idag, vi skulle rita en logga och motivera varför vi använda just den. Namnet skulle vara Fresh, jag är idé torr så satt bara och kladdade på datorn med Martinelle som för övrigt våldgästade våran lektion.

Tur det, fick sluta en hel timme innan vi egentligen skulle.. Nu sitter jag och är rastlös istället. Ska äta, städa rummet och ikväll blir det nog filmmys. Blir inge fest denna helg, morsan total förbjöd mig för jag måste övningsköra imorgon och jobba på söndag så äntligen en vit helg i guess..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: