Estetisk verksamhet = leka död?

Hur tillbringar man en lektion utan lärare och om man har estetisk verksamhet? Jo mina kära vänner sätter på en fis och bajs video på högsta volym och skrattar hjärtat ur sig, eller åtminstone Olle som har sån taskig humor.

Har en massa grejer att göra men med idétorka och en äcklig förskylning vill jag bara lägga mig på datorn och dö i några timmar.

Det finns vissa grejer som är hemska här i världen, små grejer som kan förstöra hela ens dag. Just idag och hela denna vecka praktiskt taget har det varit såna smågrejer som förstör min dag helt! Att bli väckt 15min innan väckarklockan ska ringa är bland det jobbigaste som finns, även om 15min inte alls är mycket kanske bara ett ögonblick längre men om man drömmer en härlig dröm och någon väcker dig när du har 15min kvar blir man inte glad.

Nu ska jag återvända till att spela död och kanske uträtta nå estetiskt under denna lektion
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Tycker du var otroligt estetiskt med dina kritor ;)

2010-09-22 | 19:58:19
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: