Bara för jag är bäst



Ja jag vet, jag behöver liksom inte ens argumentera om att jag är bäst för alla har redan vant sig vid detta faktum MEN just idag är jag lite extra skrytsam och glad. Har varit duktig och gjort klart alla släppande rester i praktiskt taget alla kurser men inte nog med det, det är väl gjort och inte bara slarvigt!

Självklart är man inte bara bäst för att man sköter skolarbetet.. jag menar hur många skulle det inte då vara som bråkades om att vara bäst. Idag efter skolan skulle jag träna små köttätande pygmeér i judo eller riktigt så hemska är dom inte, lite gulliga ibland faktiskt tycker bara inte om att kalla dom för nå gulligt och en armé med köttätande pygmeér som kan judo låter ju mycket grymmare.

Efter det så kände jag lite tvingad att träna själv så klev upp på mattan och fullföljde hela träningspasset, om jag har träningsverk imorgon eller bara rent av är öm och osocial så vet ni varför!
Postat av: Anden

Vad fan hände med din interpunktion?

Börjar verkligen förstå varför du har låga betyg i svenskan...

2010-09-17 | 16:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: