Är väl en aning trött..

Var lite grym idag och tränade MAQ(Muscle Action Ouality) i två timmar, Alex slog vad med mig och påstår att jag kommer få en hemsk träningsverk imorgon. Jag påstår att jag är så grym och vältränad att jag inte kommer känna av något och även om jag har en aning träningsverk imorgon så kommer jag blåneka.

Hade en trevlig skoldag idag med.. segare än asfalt var det. 3h av dåligt försökande ansträning till något som skulle likna frågeställning/produktionsplanering i rörlig bild B. Ska man hoppa kursen eller inte? Just nu går jag den bara för att fördriva tiden.

Imorgon är det veckans längsta dag, estetisk verksamhet i 3h - projektarbete i 3h och som pricken över i:t så har jag självklart japanska. Börjar bli van vid att ha 3h skoldagar och det är ganska trevligt men sen så mitt i veckan är det liksom en dag då man går från 9.00-17.00 inte nice.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: