Snabbt inlägg, update is tomorrow!

Har varit på WEC 03 denna helg, eller jag spenderade några timmar av lördagen där. Var väl tänkt att jag skulle vara där fredag - söndag som vanligt folk men utan biljett kom man ju inte direkt in.. Dessutom kom jag på att "Aha! På söndagar jobbar jag 10h, attans"

Kul var det iaf, övernattade i judo dojon med Emil, Alex, Jimmy och Daniel. Kul var det men det blev inte mycket till sömn, att lägga sig och sova bredvid 4 killar som snarkar är inte det ultimata när man är trött. Tränade en del eftersom vi var i dojon men det blev mest en massa latjande.

För övrigt så har jag blivit tvungen att visa leg när jag åker buss, två gånger på en vecka! Jag vet inte om jag ska börja ta det som en komplimang att jag ser mer mogen ut eller om jag borde känna mig gammal..Hur som helst så är väl asiater i överlag svåra att bestäma ålder på.
Postat av: Tom V. Alpsten

Excellent val på domänamn. Då du har asiatiskt påbrå. Höhö.

2010-10-03 | 23:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: