Lätt bästa nyheten idag!


(Bakgrunder till mitt och Toves spel vi gör i multimedia B som projekt)

Gått omkring och haft stressigaste veckan i mitt liv och sedan kom jag på att hela jävla fucking månaden kommer vara stressig. Kom nyligen hem från jobbet och är för lat för att dra mig till duschen för tillfället.

Gjorde prov i "ideologi, politik och demokrati" idag, satt kvar längst av alla och ändå satsar jag på ett G vetefan vad alla andra satsade på men jag känner att jag ganska säkert klarar G iaf.

Har en massa grejer att göra denna månaden men stressar upp mig bra mycket för jag vet att körkortet börjar närma sig med, är väl bara att ta en dag i taget. Det enda bra är att jag har fått ett till jobberbjudande som låter givande men mer om det inom snar framtid. Nu måste jag duscha och försöka somna så jag orkar imorgon, har en deadline i multimedia B som börjar närma sig.
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Ååååh haha söta bakgrunder! :D

2010-10-19 | 10:51:27
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: