Klappat och klart!



Yes yes, nu är biljetten till HK fixad! Hittade en för 7,3k så det blev ganska vänligt mot plånboken ändå. [x]

Multimedia B presentationen blev lyckad, vi fick ihop spelet till slut och lämnade in innan deadline! [x]

Min grafiska manual börjar också blir klar, suttit och småpetat säkert 500ggr men snart så. [/]

Har fixat alla obligatoriska inlämningar på Estetisk verksamhet så inga problem där. [x]

Japanskan är fixad och med lite tur får jag tenta av steg4 tom. [x]


Allting går fruktansvärt bra och jag har knappt nå skolarbete kvar vilket känns mäktigt bra nu sista veckan innan lovet, bara jag lyckas med uppkörningen så ska jag inte ens be om nå julklappar av tomten! Efter höslovet väntar 3 veckor APU på reklam byrån Precisallt media och sen går jag i skolan i 2 veckor till. Därefter bär det av till HK!
Postat av: mattias

Håller tummarna :)

2010-10-26 | 15:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: