只要愛上你

Ställde klockan på 11.00 imorse men är man duktig och vaknar 10.30 så är det väl lika bra att kliva upp, varför vakna så tidigt på en lördag kanske man kan undra? Jo en viss Emil skulle bjuda på fika eftersom han fyllde 19 i fredags (grattis Emil), jag var inte den enda utsatta människan. Ringde gladeligen Tobbe och väckte honom för att han skulle sällskapa mig nere på stan och leta present till Emil.

Fått i mig fika som säkert skulle räcka till en afrikanskby i en vecka men lika glad för det är jag, att jag är laktosintollerant är jag inte lika glad för dock men mår inge dåligt än. Det kommer säkert ikväll när jag ska sova (PEPPAR PEPPAR)

Nu nöter jag en ny drama, dvs att jag är tillbaka på att nöta 3 olika drama samtidigt. Tur att dom är på olika språk så jag kan skilja dom lite iaf, blir att nana tidigt ikväll eftersom man ska jobba heldag imorgon.. ouff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: