Drama fattigt..


(Kim hyun joong från SS501, livet blev lite mer värt att leva.)

Ovanligt? Jag har inte kollat klart en enda drama sen sommarlovet och det är ypperligt ovanligt. Nu råkar det vara så tråkigt att dom släpper en eller två avsnitt i veckan och hur mycket jag än önskar att jag kunde spola fram tiden så fungerar det inte riktigt på det viset.

Varför jag inte kollar andra drama som är klara och helt utsläppta? För jag har typ sätt alla som kommit ut dom 10 senaste åren som är värda att se på taiwanesiska och koreanska, dvs att jag får leta alldeles för länge för att mitt tålamod ska räcka. Funderar på att kanske börja kolla en massa anime igen för det börjar bli ganska dött på dramafronten men jag kan ju slösa min tid på bättre sätt än att glo en massa.

Kollar Zhong wu yan på taiwanesiska och Playful kiss på koreanska i dagsläget, ingen superhit någon av dom men det går att fördriva tiden med och det är snygga killar som har huvudrollen. Lätt värt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: