Dags att dra till jobbet.

 

Sämsta kamera kvalitén men jag är deras förebild och dom ska bli lika duktiga på att köra som jag är!

Det är lite kämpigt att kliva upp kl10.00 varje söndag men vad gör man inte för pengars skull liksom. Sitter och planerar vad jag ska köpa när lönen kommer och det jag kommit på hittils är väl endast kläder. Det är de enda jag behöver men ska endast köpa det jag verkligen behöver.

Dvs biljett till hong kong och ett frickin' buss kort! Jävla bajsväder att det är så kallt, ska till jobbet strax och ska fan ta på mig vinterjackan + täckbyxor och långkalsonger! Dock ligger jobbet 3min härifrån så jag kanske kan springa dit utan att frysa.
Postat av: Peppis

Klickade in mig här när jag googlade på olika hk ord, haha. Vill fan också dit nu under jullovet.

Fast ingen har pengar -.-

2010-10-25 | 02:31:29
Postat av: Peppis

Du, brukar du bo hos kusinerna eller bor du på hotell? =)

2010-10-25 | 21:45:38
Postat av: Ida

Peppis



Jag ska dit med min kusin nu i jul och hennes pojkvän bor där =)

Har aldrig varit där förut och tror inte jag har någon släkting i HK, mer i vietnamn ^^

2010-10-25 | 22:08:41
URL: http://iidsor.blogg.se/
Postat av: Peppis

AVIIIS! Vill så gärna dit, har samlat pengar och allt.. men har ingen att åka med.. lucky you, haha!



Har släkt där men känns inte så kul att åka dit ensam :o



Snackar du kanto?

2010-10-26 | 00:14:59
Postat av: Ida

Peppis



Köpte en biljett igår för 7,3k tur&retur!

Kommer bli awesome, jag snackar kanto, mandarin och ytterligare ett kinesiskt språk ^^

Pluggar japanska och har läst spanska (Y)

2010-10-26 | 09:01:32
URL: http://iidsor.blogg.se/
Postat av: Peppis

Hehe najs (y)

2010-10-29 | 17:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: