Äntligen en bra dag!

Har väntat länge på en bra dag nu, tydligen så tyckte den att det var bra att komma idag och jag kan minst sagt säga att det var lägligt! Fixade teorin till körkortet ÄNTLIGEN! Ska boka biljetter till Hong kong så drar jag iväg på jullovet under 3 veckor och skippar all äcklig kyla som Sverige har att erbjuda.

Var på judon och fick väldigt braiga nyheter när med, dom vill starta ett projekt där vi har kontakt med andra länder och åker emellan länderna för att träna. Så då ville dom ha mig som huvudansvarig eftersom det är ett "ungdomsprojekt" Dvs att jag får följa med på en massa grattis resor utan att betala en enda krona!!

För övrigt så skulle jag övningsköra med mamma idag eftr judon, vi skulle träffas kl20.00 och när klockan blir 20.30 så börjar man ju fundera vart hon är. Ringde till henne och fick till svar ; Jag sover! Jahapp.. blev inge övningskörning för min del men jag hade kul på sidan istället.

En tejprulle senare..

Postat av: EMILIA

svar: jag sörjer för din skull, hoppas nån gång i livet att du kommer få uppleva att ha en riktig man med armmuskler vid din sida :(

2010-10-22 | 00:04:43
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: