Time comes and goes.



Vissa dagar går lite snabbare än andra dagar, idag är det en sån "seg-orkar-inte-röra-på-mig-dagen". Först sitter du framför datorn och gör inget alls sen kollar du på klockan och inser att det gått 5h fast du egentligen inte gjort något. Jag har en massa saker jag "borde" göra men tiden bara rinner iväg idag och jag hinner inte få något gort känns det som.

Kilade ner på stan med mamma idag och köpte en ny kofta, hur mysig som helst. Förstår inte riktigt hur min mor tänker när hon först total förbjuder mig att spendera pengar för jag ska spara till HK och sedan ändrar hon sig lika snabbt när hon ser något snyggt som passar mig.

Nu ska jag skjutsa iväg lillebror och sen när jag kommer hem måste jag göra klart den andra broschyren som var tänkt att vara klar i fredags. Vi får se hur långt jag hinner innan jag somnar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: