Precisallt 9



Normalt skulle det varit tio dagar efter två veckor men jag var ju iväg till huvudstaden igår så därför är det bara 9 dagar jag har haft praktik hittils. Var jag lagomt trött idag? Ja, jag satt och småpilla på broschyren hela förmiddagen, utan en minsta gnutta av kreativitet så började jag bläddra i diverse broschyrer. Har fortfarande inte fått någon riktigt smart idé men imorgon ska jag göra klart den!

Blev tårta på förmiddagsrasten rasten, blev bulle strax innan lunch, blev tacobuffé till lunch och jag övervägde chokladpudding på eftermiddagsrasten men insåg att jag inte riktigt hade plats för det i magen. Istället så somnade jag vid eftermiddagsrasten på en av sofforna, kul att ingen väckte mig..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: