Precisallt 7


(Fail collage jag inte kommer att använda, tre.. vi får se hur många mer jag kommer hinna göra.)

Tick tick tack. Snart ryker klockan bredvid mig i golvet, ibland kan dom ticka onaturligt högt och allra helst när jag sitter och är superkoncentrerad. Blev inte klar med brochyren idag heller, ska sitta och göra klart den nu här hemma, flyttar inte på mig förrens den är klar dvs.

Är kopplad till PAM´s server så går igenom alla deras kunder, mapp för mapp och letar efter material som kan va bra att ha. Måste måste bli klar idag för imorgon ska jag när dagen är slut ska den andra broschyren vara praktist taget klar, ska iväg till Sthlm på torsdag så har inte supergott om tid längre.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: