Precisallt 5

 

(Annons som dom på PAM har gjort för interpool)

Wihoo.. HELG! Eller inte, insåg ju att jag ska jobba hela helgen så om det är helg eller vardag har inte direkt någon betydelse för mig. Idag var det en rolig dag med mycket skratt, spårade ut under lunchen men det är skönt att ha folk i sin egen ålder så det inte bara blir en massa vuxet överallt.

Håller fortfarande på med den stora brochyren men blev inte klar idag heller, tror jag ska jobba lite nu under helgen men bara för det är roligt och för att jag har lite flextid jag måste kompencera. Nu såhär efter första veckan börjar man skapa en vana, man känner alla lite bättre och man är inte lika blyg längre. Trivs väldigt bra på PAM och kan knappt fatta att en hel vecka redan har gått, nu är det bara två kvar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: