Precisallt 4



(Laget jag jobbar med under mina tre apu-veckor)

Kämpigt att kliva upp och ta bussen imorse, mor tycker att det är onödigt och köra en omväg för att släppa av mig så jag fick åka buss. Eftersom jag har sånt taskigt lokalsinne och inte vet vartifrån bussarna går(nej, jag kan inte namnen på hållplatserna) så gick jag 30min innan för att hitta. Fick stå och frysa i 10min men nu vet jag iaf hur jag ska mig till PAM både till fots, bil och buss.

Bestämde mig för att pyssla med den "stora" brochyren idag, det gick väldigt bra till en början men sen tog det tvärstopp. Efter lunch skulle jag sätta mig ner och fortsätta men fastnade totalt då jag insåg att min layout jag hade tänkt mig var skitful. Vi får se vad morgondagen har att erbjuda istället, vet att jag ska jobba natt efter APU:n så just nu behöver jag sömn.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: